Regulamin platformy internetowej VIA MODA sp. z o.o.:
§ 1
Warunki ogólne
-
Ceny wszystkich produktów w systemie zamówień są cenami netto (nie zawierają podatku VAT).
-
VIA MODA Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów z oferty.
-
Poprzez zarejestrowanie Klient wyraża zgodę na wykorzystanie danych osobowych podanych w formularzu rejestracyjnym.
-
VIA MODA Sp. z o.o. ogranicza wykorzystanie i zbieranie informacji o Klientach do niezbędnego minimum wymaganego do wysyłkowej sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. adresy poczty elektronicznej oraz dane osobowo-adresowe, które są przez nas przetwarzane zgodnie z wymogami Ustawy o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Nr 133 poz. 883 z późniejszymi zmianami) oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane żadnym (osobom trzecim).
-
Minimalna średniomiesięczna wartość obrotów na fakturach (liczona z 3 ostatnich miesięcy), poniżej której zastrzegamy sobie prawo do zablokowania możliwości korzystania z loginu i hasła wynosi 500 zł netto.
-
Platforma służy wyłącznie dla klientów hurtowych, dlatego jednorazowe zamówienie Klienta nie może być mniejsze niż 500 zł. netto.
-
Klienci będący Klientami VIA MODA sp. z o.o. (wcześniej zarejestrowani w bazie VIA MODA Sp. z o.o.) zachowują wszystkie swoje dotychczasowe prawa i przywileje.
-
Dla nowych Klientów, którzy regularnie korzystają z oferty, istnieje możliwość indywidualnego określenia warunków współpracy.
-
Klient akceptujący Regulamin może wyrazić zgodę na przesyłanie informacji handlowych przez VIA MODA Sp. z o.o. drogą elektroniczną.
-
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., administratorem danych osobowych Klienta jest VIA MODA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zwana dalej Spółką;
-
Dane osobowe Klienta przetwarzane będą w celu realizacji umowy zawartej z VIA MODA Sp. z o.o., na podstawie art. 6 ust 1 pkt a), a także w zakresie wynikającym z oświadczenia Klienta o wyrażeniu zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych;
-
Podane przez Klienta dane osobowe nie będą udostępniane innym odbiorcom, z wyjątkiem podmiotów przetwarzających dane Klienta w zakresie wynikającym z oświadczenia Klienta o wyrażeniu zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych w zakresie prowadzenia działań marketingowych, w szczególności newsletterów oraz smsów informujących o promocjach;
-
Podane przez Klienta dane osobowe nie będą przekazywane do osób trzecich;
-
Dane osobowe Klienta będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody;
-
Klient posiada /Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
-
Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, iż przetwarzanie dotyczących go danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
-
Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne
-
Dane osobowe Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.
§ 2
Formy płatności
-
„Przelew zwykły”- Wybór tej formy płatności pozwala na realizację zapłaty z terminem płatności, zgodnie z warunkami handlowymi ustalonymi z Via Moda Sp. z o.o.
-
„Płatność przy odbiorze” – Opłata za towar dokonywana jest przy odbiorze przesyłki – płatność w formie gotówki przekazywana jest za pokwitowaniem kurierowi DHL.
§ 3
Zamówienia i wysyłka
-
Zatwierdzenie przez Klienta zamówienia jest równoznaczne z początkiem jego realizacji. Po przygotowaniu przesyłki, Klient otrzyma informacje o łącznej wartości zamówienia (wraz z ewentualnymi kosztami nadania).
-
VIA MODA Sp. z o.o. pokrywa koszty przesyłki pod warunkiem że wartość zamówienia przekroczy 500 zł netto.
-
Termin realizacji zamówienia, to czas między potwierdzeniem złożenia zamówienia, a przygotowaniem paczki do wysyłki, maksymalnie to 2 dni robocze. W nieprzewidzianych okolicznościach (np. braku towaru), czas realizacji może ulec zmianie.
-
Zamówienia są realizowane na terenie całego kraju.
-
VIA MODA sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji kolejnych zamówień złożonych przez Klienta, który zwraca zamówiony towar bez podania istotnej przyczyny lub nie odebrał przesyłki za pobraniem. W powyższym przypadku możliwość logowania do systemu zostaje zablokowana.
-
Zamówienia przyjmowane są 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę. Realizacja zamówień odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:30-14:30.
-
Z uwagi na ciągłą sprzedaż oferowanych produktów, prezentowane ilości towarów mogą różnić się z ich faktycznym w danym momencie stanem magazynowym i nie może być to podstawą do roszczeń.
-
Paczki wysyłamy firmą kurierską DHL lub firmą spedycyjną.
-
Maksymalna wartość przesyłki za pobraniem z przyczyn technicznych nie może przekroczyć wartości 7000 ( siedmu tysięcy ) złotych brutto. Przesyłki za pobraniem wysyłane są tylko na terenie Polski. Czas dostarczenia przesyłki przez kuriera wynosi zazwyczaj dwa dni robocze (dotyczy przesyłek krajowych)
§ 4
Reklamacje
-
Podstawą reklamacji jest dowód sprzedaży w postaci faktury. Różnice w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów monitora Klienta, nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.
-
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić stan opakowania. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody. Klient, po uiszczeniu opłaty, ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela, w celu sprawdzenia czy nie nastąpiło uszkodzenie towaru w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.
-
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa Klient.
-
W razie reklamacji proszę o kontakt korzystając z adresu mailowego: atlantic.bok@viamoda-group.com, lub pod numerem telefonu 604 571 077. Wzór protokołu reklamacyjnego jest dostępny w zakładce „Reklamacje jakościowe”. Wypełniony protokół reklamacyjny prosimy dołączyć do reklamowanego produktu.
§ 5
Fotografie i prawa autorskie:
-
Wszystkie udostępnione zdjęcia na platformie VIA MODA są chronione prawem autorskim i należą do właściciela marki.
-
W celu uzyskania zgody na wykorzystanie materiałów z serwisu atlanticB2B.pl w szczególności zdjęć, opisów, katalogów należy uprzednio skontaktować się z regionalnym kierownikiem sprzedaży.
§ 6
Odpowiedzialność
-
VIA MODA Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z przyczyn od niej niezależnych, w tym za:
-
zamówienia składane w imieniu Klienta przez osoby trzecie,
-
różnice w wyglądzie lub kolorach zamówionych towarów z otrzymanymi, wynikające z powodów technicznych lub związanych z różnym odwzorowaniem kolorów towarów na różnych komputerach,
-
nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę kurierską.
-
§ 7
Promocje
-
Promocje organizowane przez firmę VIA MODA sp. z o.o., nie łączą się z innymi, chyba że w promocji jest informacja mówiąca inaczej.